4 497 pix

det är vad jag får tillbaka på skatten! jihoo!! shoppingen i paris räddad! haha... hmmm. kanske ska boka den resan också... jaja. senare problem.

tänkte att jag ska städa lite idag. det ser HÖGST förjävligt ut här. haha.  utöver den vanliga röran som jag skapar så ligger det tyg överallt. men nu är det nästintill färdigsytt så nu måste här städas. undrar om jag kanske ska sätta på aladdin-filmen under tiden. för att göra hela kommentarjobbet smidigare. även om jag typ kan hela filmen utantill iaf.... ibland är det ju pinsamt.


arg som ett bi är jag också. är tillbaka där jag var i februari. kände det inatt på jobbet. jag snedtänder för minsta lilla. men bara i mitt huvud. jag har inte gått runt och kastat deg precis. men jag är verkligen riktigt förbannad just nu. på hur allt är. precis vad jag var rädd för. men det måste ju ut ur systemet antar jag.
truth and time tells all.

nej det är väl dags att städa då. och vattna blommorna.

bilder från vårt lilla reklamjippo på hockeyn kommer när jag har tid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0