det är inte mitt fel att det är så här

nej nej nej... det är inte mitt fel. och varje gång du får misspepp så blir jag mer och mer din kompis. varje gång du önskar att jag ska agera som en flickvän så blir det motsatsen.

vet inte om jag missuppfattade ditt hejdå på msn...eller snarare avsaknaden av ett.... jag orkade inte ta upp den diskussionen igen...

du totalt överrumplade mig när du sa att du ångrat dig. min värld vändes upp och ner igen. men det mesta av tiden sen dess har varit riktigt bra. men det känns som att allt börjar komma ikapp mig. det spelar ingen roll hur bra vi har det eller hur mycket du ångrar vad du gjorde. det sårade lika mycket. och jag måste läka innan jag kan släppa in dig igen. det är ingen nyhet. det har jag sagt flera gånger förut. och det är lika jobbigt varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0