men det är väl min blogg för i helskotta!!

varför ska jag inte få skriva vad jag vill... lite less på mig själv nu. men men, det går väl upp och ner. tänker i alla fall skriva precis vad jag vill. vill man inte läsa så måste man ju inte. precis som han som skrev och klagade på att jag inte använder STOR bokstav efter punkt. men läs inte då ditt lilla pucko!

uppjagad värre! haha. nejdå. inte på riktigt.
snabbvända till västerås. dit igår, hem idag. kul men såklart jobbigt att träffa vaari. det går så sjukt fort. sämre för varje vecka. väldigt trevlig dag med sofia på stan i alla fall. skönt på ett sätt att få tänka på nåt annat. lite shopping blev det iaf. en del saker jag behövde som till och med stod på inköpslistan men också en del som inte fanns på listan... haha. en kjol och en klänning bland annat. riktigt bra båda två. kanske kommer bild på dem sen.

västerås nästa helg igen. enköping på fredagen dock. anna fyller ju år på söndag så vi ska fira lite. mange schmidt är väl inte så tokigt! hoppas det blir riktigt bra. tror att nya kjolen ska få göra premiär då...!!

inhandlade förresten ett nytt spel idag... lite så där " lär känna dig själv- och andra spel"... verkar rätt kul.... märks att jag längtar till sommaren när det är lite folk hemma.....

apropå sommaren.... känns som att det börjar formas någon sorts planering... konstigt nog.

- 4 eller 5 juli funderar jag på om vi ska dra ihop singstarkväll eller hemmafest eller nåt. pappa är på springsteen i göteborg och har lovat att låna ut huset!!! (med medföljande stora terass och grannarna är vana med oljud därifrån!)
- v 29-30 blir det bilsemester i europa. med disney och tour de france!!! kul kul kul!!
- 9 augusti är det släktträff.
- 11- 15 augusti Paris med lillasyster och kusin!!

sen är det tänkt att lilla jo ska börja plugga... oj oj oj..  så parisresan kan komma att bli veckan innan beroende på när skolan börjar....
plugg ja. har ju sökt Informationslogistik i ljungby. pappa (som gästföreläser just där ibland) hade hört att det var 45 sökande. 30 platser i katalogen.... kan hända att de tar in alla och räknar sen med bortfall... helt plötsligt blev det så verkligt... crap. hur ska detta gå?? hihi. känns ändå rätt bra faktiskt.


sömn nu kanske. promenad i insjön med vc imorgon!! kanske en löprunda innan. mitt knä fungerar ju så himla bra just nu.


tack och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0