nattuggla

ojojoj... alldeles strax ska jag sova. isshow imorgon ju!! jihoo! ska vara där kl 07 dock. lite tröttigt... men men. ska bli riktigt kul i alla fall. genrepet idag gick bra. några småsaker som saknades men annars funkade det.

blir nog västerås över dagen på lördag. sofia undrade om jag inte ville följa med och vara lite guide på stan. hennes jakob ska dit på nå bowling så hon ville ha sällskap. och mamma sa idag att vaari är ännu sämre nu, ännu smalare och svagare så jag passar på när jag kan. funderar nästan på att åka ner på fredag redan. får låna bilen av pappa. hinner jag träffa dem mera.


informationslogistik i ljungby har hela tiden varit mitt förstaval.... det har jag sagt massor med gånger. så om det där var medvetet gjort så förstår jag verkligen inte skämtet. och om det var omedvetet så är väl det jag säger ointressant så då är det väl lika bra att inte prata alls. om ingen ändå lyssnar. mest minus på hela grejen.

skillnaden på att vara 15 och att vara 20-nånting är att när man når det senare så är det dags att börja göra och sluta försöka. att råka göra än det ena, än det andra utan att tänka på konsekvenserna funkar inte längre.


nu är det dags att sova. hoppas jag inte glömt nåt nu bara.....



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0