3 veckor, 1 dag sedan

tror jag tar hem priset för sämst uppdatering den här sommaren...
men men. what to do, what to do när man har så mycket för sig. sist var jag nånstans på en camping i frankrike. sen dess har jag hunnit jobba en vecka, varit en till vända till paris och nu varit ledig några dagar.

börjar dra ihop sig till kina också. alla papper är inskickade. kvar att fixa är flygbiljetter och visum. vaccination imorgon. hoppas på snabb handläggning av csn. annars kan det bli lite klurigt eftersom vi ligger ute med en del för studieavgifter.... jaja. allt löser sig.

visst ja. vi har ju flyttat också. vilket faktiskt är anledningen till att det inte blivit uppdaterat nåt den senaste veckan (och lite till). bor ju i stugan på mammas gård nu och något trådlöst internet har hon ju inte, så det blir att gå in till henne så fort på ska surfa lite. lite halvkass ursäkt. jag vet. men ändå.


känner verkligen energin sprudla idag. roligaste inlägget nånsin tror ja. blev erbjuden jobb idag och det känns ju inte som att några kronor extra skulle skada så snart bär det av till joonbulla. misspepp på det. jaja.


                              


Kommentarer
Postat av: tess

halåååå...!! va kul med kina liksom! såg du att jag försökte se ut som en kines i bilen? hahah. skulle ni ut på äventyr? kul att se dig i andra vägfilen i alla fall=)

2008-08-19 @ 16:02:38
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0