snart går jag i tusen bitar...

känns så. har miljoner saker att göra och säkert lika många till som jag kommer att komma på när jag redan sitter på planet och inte kan göra nåt åt det...
och j*vla skit csn. helt plötsligt tar det tre veckor att handlägga... blä. men men. nu har vi betalt skolavgift och flygbiljetter så vi får ta det som det kommer. det är jag ju känd för att göra bra. brukar ju inte vilja planera allt... fast det brukar ju aldrig bli som jag tänkt så jag borde ju ha vant mig vid det här laget...blä igen.

skicka in visumansökan imorgon. sen är nog allt inför själva resan och skolan gjort. sen är det bara en massa saker som behövs göras innan man lämnar landet ett par månader. och så vänta på csn. blir nog topp det här. japp. på allvar.

om en vecka far vi då. 27 augusti. 11.30.     aaaahhhhhh!!!


P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0