blandade känslor

38 dagar kvar tills det är dags för hemfärd. tillbaka till svea.
och även om jag verkligen trivs här, långt över förväntan, så längtar jag tills den 15 januari. det är bara mycket just nu. jag vet inte var jag ska göra av mig själv halva tiden. en del av mig skulle helt klart vilja komma tillbaka för att spendera våren här också men en annan del av mig, som väger över ganska tydligt, vill hem till mina nära och kära. är rädd att jag ska bryta ihop lite under jul. den första någonsin utan mina föräldrar. och jag saknar linn sjukt mycket. känns som att jag låter henne hamna i kläm bara för att jag sjlv inte kan ta tag i mig och sluta rymma från saker...


38 dagar kvar. får jag vila sen? får jag slappna av då? jag vill hitta mina fasta punkter igen. det känns som att jag flyter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0