söndag

mmm... låååång helg har vi haft. för lång nästan. men jag har i alla fall varit duktig och pluggat lite tecken så jag inte är alldeles lost imorgon.

i övrigt känner jag mig lite lost. 18 dagar till avfärd och plötsligt måste man planera ordentligt när saker och ting ska fixas. paket med en massa grejer ska skickas helst nästa lördag, så att det förhoppningsvis kommer hem samtidigt som oss. och det betyder att det mesta som ska shoppas ska vara färdigshoppat den här veckan. så vi vet hur mycket som behöver skickas hem. varsin resväska med lite extra plats är det som ska vara kvar. undrar hur fasen det ska gå. å andra sidan har jag en del kläder som jag knappt använt sen jag kom hit. vissa plagg var dumma att packa med. om jag inte använde det hemma varför skulle jag använda det här borta för....... dumt dumt. men men. då komme rjag ju inte sakna dem de sista två veckorna som jag får lov att klara mig utan dom...

frågan är ju när vi ska få in denna shopping. det bästa vore ju att få till det en vardag, när det är lite mindre folk. men vi tog som sagt långledigt den här veckan så det kanske inte bör bli samma sak kommande vecka... men men. försöker skärpa mig gällande plugg. känner att det är väldigt lätt att skita i det bara för att vi ändå åker hem snart. ska försöka vara duktig student tills vi åker. iaf bättre än christopher som slutade komma en månad innan han skulle tillbaka till usa.... haha. jaja.


långt inlägg. om helt oviktiga saker. men lite tid fördrevs i alla fall. kan jag behöva. hålla mig sysselsatt.
saknar er därhemma. saknar att prata med er...


roligare en annan gång kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0