standard


att bli sjuk när det börjar närma sig hemresa, om jag varit borta länge. blir alltid så. dagens iskalla vindar kan ha något med det att göra också...
min kropp börjar i alla fall säga ifrån. som vanligt så måste ju allt ut på nåt sätt och om jag lägger locket på så försöker min kropp påminna mig genom att ge mig diverse fysiska åkommor, som liksom syns i spegeln till skillnad från det andra.
tror i alla fall att jag blir hemma från skolan imorgon. vill hinna så mycket skola som möjligt innan det är dags att åka hem men jag vill inte komma hem helt förstörd. dessutom så känns det inge lockande att vara sjuk på nyår. så imorgon blir filmdag tror jag.

såg förresten In her shoes tidigare på kvällen. faktiskt bättre än jag förväntat mig.



jaja. dags att sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0