tycker inte om er..

nä. alla ni som nu kommit hem till leksand. tycker inte om er alls. känner mig väldigt ensam här borta... saknar er och det känns piss att inte vara hemma i jul.

men det kändes mycket bättre när jag såg att sara lämnat en fin kommentar på min och johans blogg... och eftersom hon bad oss som läser hennes blogg om en tjänst så ställer jag givetvis upp.... länk till hennes blogg här ovan.

och för att svara på frågan i hennes kommentar; visst går det att lägga beställning... kan inte lova något om det handlar om mycket eller om det är stora grejer men säg till så går det nog att lösas. klockor är inga problem. har haft en julklapp (som dock inte kommer förrän i januari men ändock) liggande här sen september... bara till dig... eller ja, du bad om det innan jag åkte hit.... hoppas du inte hunnit skaffa själv bara.... hihi


jaja. saknar er som sagt och jag skulle gärna vara hemma och umgås med er nu i jul men tyvärr så blir jag ju kvar här borta... får ta igen det senare. får väl åka sverige runt när jag kommer hem...


kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0