ansvar

har en del sånt den här veckan. Lotta är i Zagreb för EM så då är jag huvudansvarig för verksamheten här hemma. knappt två timmar idag. isbitar till tår när jag fick kliva av. men det är kul. morgonträning imorgon. halv åtta. sen trillar det in några vid åtta också. undra vad vi ska hitta på för roligt då då?!!

blev ju faktiskt lite överrumplad igår. hade faktiskt inte förväntat mig nåt svar alls. men det jag fick var ju..... ja, inte vet jag. less blir jag iaf. orkar iaf inte lägga nån mer energi på det.


ont i knät har jag. börjar misstänka att det inte är överansträngt utan att jag kanske slog i nåt när jag gjorde den där stålmannenflygningen i onsdags. är nog bra att jag inte hinner träna så mycket själv den här veckan. får det tid att läka lite.
sy dräkt måste jag ju göra också. fixa långa och hitta på nåt till korta. har fortfarande inte ens skissat upp nåt. men idéer har jag iaf. jaja.

mysdag planerad på lördag. sova först eftersom jag jobbar natt på fredagen. sen upp å på med mjukisar och bänka sig framför tv:n och damernas långa!!! hoppas svt visar lite nu i veckan. inte bara en timmes sammandrag på kvällarna. hoppas att det går bra för både Kristoffer och Viktoria!


tycker johanna kan komma in på msn. så jag kan fråga om jag kanske ska boka tågbiljetter.... längtar.... jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0