årets första..

men det är ju ingen rolig första...

årets första blunder

hur kul känns det då. inte speciellt . tyckte det kunde vara en ganska bra idé hela dagen på jobbet. men sen när jag kom hem tyckte jag inte riktigt det längre. men då tänkte jag att det kanske bara var så att jag ballade ur lite tillfälligt... så jag lät väl sms-tummen leva loppan ett par minuter ändå då...
AJ AJ AJ
inte bra idé visade det sig... tror jag.. inte helt klart än iofs. men magkänslan säger att det var dumt.. illa illa.... men men. det blir i alla fall vin och sällskapsspel imorgon oavsett resultatet av dagens incident.
aaaaahhhh..........jag gillar verkligen inte att känna mig som 14 igen.
wtf. det finns värre saker.


jobbade idag. första dagen efter semestern. gick faktiskt bra. ska dit imorgon igen... 06.00!! jippi. men men. fördelen är ju att man har kvällen ledig. så man kan dricka vin.. haha. alkisvarning snart tror jag.



ny regel: sms-tummen får under inga omständigheter släppas lös!!


fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0