by request..

pallrade mig upp vid halv tolv-tolv i morse-på förmiddagen- dagen eller vad man nu vill kalla det... sen fixade jag nåt att äta, satte mig i soffan......

nejdå... haha. ska inte vara så rolig. men det känns inte som att jag har nåt att skriva om idag riktigt... det kuligaste som hänt var väl typ isträningen. den gick iofs bra. stog lutz!!! jihoooo! äntligen. var inte igår. åkte långa också, gick hyfsat eller ja. gick nog ganska bra faktiskt.
"aldrig att jag skaffar en bil när det är så bra att cykla till jobbet varje dag!!!!" skrek jag så fort jag åkt färdigt. hade faktiskt ork ända till slutet. var mest huvudet som inte var med när jag skulle hoppa bara. blir nog tävling 9-10 feb i alla fall.. kul kul. måste ju få kortprogram bara. och sy dräkt. och sy åt kristina också... det ska fixas imorgon.

får låna pappas bil till västerås i helgen också. skönt. hade funkat med tåg.. hade väl blivit ett par avsnitt av "Knights of prosperity". men nu får jag åka bil och sjunga istället!! antar att ylva och kristina åker med mig hem på söndagen då... caroline ska ju bara till insjön..

intressepennan antecknar i högsta fart nu kan jag tro. men jag varnade ju för att det inte fanns nåt av intresse att skriva om idag. skyll dig själv om du fortsatte ändå.... haha.

huvudbry har jag fortfarande. men men. det är din tur. hoppas du förstår det bara. försöker att inte tänka på det så mycket men det smyger sig på lite då och då iaf.. betyder det nåt.. eller är det bara fjortisen i mig? bläää. jaja.

isträning imorgonbitti igen. kl 8. ska väl gå och sova nu då. jag börjar misstänka att det finns nån naturlag som säger att jag inte kan lägga mig före midnatt.... händer ju typ aldrig. oavsett hur trött jag är. mysko.


haha.
-hej mysko!
-heter han mysko??
- nej, mishko.
-jaja, haha.

(helsingborg 07)


godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0