det börjar bra

god fortsättning får man väl börja med att säga!

jag är helt ärligt nöjd med 2007. det slutade ju knappast som jag kunde trott för ett par månader sedan, men det är väl så det är. livet är väl det som bara händer dig.
hittills är jag också nöjd med 2008.

hade en riktigt trevlig nyårsafton med johanna uppe hos pappa. lillasyster, vickan, hennes dotter och en kompis till henne och några andra var också med. god mat, god dricka, guitar hero och en massa singstar gjorde kvällen toppen!!





annars så har jag tränat en del, får se om jag får till det med nån tävling.... fika och spel hos johanna idag. fick dock åka ifrån en stund eftersom det var tävlingsmöte som jag skulle vara med på men det gick smidigt så jag var tillbaka efter nån timme.... på fredag blir vi här och spelar och dricker vin är det tänkt. sen åker johanna på lördag, tror att sara gör det också... jaja, hur som helst så försvinner de flesta sen så det blir lite hejdå på nå vis då tror jag... men kul ska vi ha!!

is imorgon bitti kl 8 och sen jobba eftermiddag.. slut på semestern. bra med pengar dock. behövs ju alltid.



dags att sussa snart.



dagens låt: Jimmy eat world - Dizzy.   så sjukt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0