hottie 2.0

jo tack.
om Stephane Lambiel skulle plinga på min dörr och fria skulle jag inte fundera speciellt länge. fin fin är va han är. haha.

sitter här i soffan och klockan är snart 9.00. är väl inget konstigt... om man inte jobbat natt kanske. börjar känna mig liiiite trött. solade innan jag cyklade hem och duschade. förvånad över att jag inte däckade i solariet..
sitter i alla fall här och tittar på herrarnas långa. tur man har video.
skulle tacka ja till Joubert också!!! haha.
lite tråkigt bara att så många har missat grejer. tacka vet jag nåt VM för massa år sedan... typ 98. Lu Chen och Michelle Kwan åkte felfritt båda två.... nervöst värre med poängen... satt väl två centimeter från tv:n och räknade 6.0:or. Det var tider det....!!! haha. född på stenåldern.

Slut på glass nu förresten. In med tomaterna. Jag som var så nöjd (eller ja..) med vad vågen visade precis vid nyår... nu kryper det uppåt... inte bra. inte så farligt än så länge men inge mer glass i alla fall. och mer motion. vatten å hårt bröd. inte gott?? jodå. gratis är gott!! haha.

nejdu. dags att sova tror jag. blir ju inge seriöst det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0