hottie...

mmmm... riktigt ögongodis.. bra konståkning är ju alltid kul att se på men det skadar ju inte att killen är toksöt också... Kristoffer syftar jag på. mmmm.
tråkigt att de inte visade nåt mer från herrarnas korta.. men kul med placeringarna. 5 och 8... håller de dom så har vi tre platser nästa år. kul kul. svensk konståkning på framfart. hoppas det går bra för viktoria också..

lilla hanna var sjuk idag så jag blev alldeles ensam imorse.. körde faktiskt ett ordenligt pass. nötte steg och flygskär och körde program.. bra bra. sen hade jag småtjejerna på eftermiddagen och sen följde jag med mamma till insjön på aerobic. skitkul passa verkligen. mycket dans!

mitt knä muppar sig ju fortfarande så på inrådan av ordförande camilla så gick jag till läkaren idag och bad honom kolla på det. han tyckte precis som jag att jag skulle vänta ut det. träna som vanligt och så. men nu finns det i alla fall journalfört om jag skulle få problem senare och det blir en försäkringsfråga... jaja. tur camilla har koll på sånt.

"SILENCE!!..... I kill you"

hahahaha.... skrattar när jag tänker på det. måste nog kolla igen.


det var ju nå mer jag skulle skriva.... fan.. nåt kul ju. inte bara vad jag åt till frukost typ. eller ja. det kanske var ett dumt exempel eftersom jag inte skrivit det men ni fattar nog.. fil och müsli.....


äh skit samma.. tänker äta glass istället! och kolla på achmed tror jag. "Hello!! I'm Lindsay Lohan!"


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0