kär

ja, om man kan vara kär i musik så är jag upp över öronen förälskad. speciellt tre album får mitt hjärta att klappa lite extra..

- Jimmy eat world - Chase the light
- Death cab for cutie - Plans
- Foo fighters - Echoes, silence, patience & grace


8 timmar på jobbet bara flyger iväg med det här i öronen... tänkte jag skulle bränna en mp3 skiva med de här och några till och ta till jobbet. har haft iPoden hittills men jag kommer ju aldrig ihåg att ladda den ordentligt så jag har fått cykla hem i tystnad ett par gånger.... inte roligt. jaja.


om nån förresten kan översätta "don't hold back" på nå fint vis till svenska så får man gärna höra av sig.


träffa rebecca imorgon också. men först hem till lotta. lunch och blades of glory. ska kanske visa bilder från resan också... får se. sen träffa rebecca!! jihoo!!


jag är verkligen helt beroende av musik... tänk vad man kan tycka olika om låtar beroende på hur allt annat runt i kring en är... Snow patrol - you could be happy till exempel.... den passade så klockrent i början på decemnber.. kunde inte lyssna på den ens. tårarna bara rann. sen insåg jag en massa saker som gjorde att den inte riktigt passar lika bra längre. och nu lyssnar jag på den och bara tycker att den är bra....
ojojoj.... va banalt det blev... men faktiskt. nånting släppte i mitten på december. har haft så mycket musik som jag egentligen tycker är bra men som jag inte kunnat lyssna på på flera år för att låtarna är förknippade med så starka och mindre roliga känslor... men som sagt så släppte nånting för ett tag sen och för varje dag så kommer jag längre ifrån det. och det känns så sjukt bra. NU är vad som betyder nåt.


nej. nu måste jag se hur det går för lisbeth salander och kalle jävla blomkvist!!!
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0