misspepp

vet inte varför. helt plötsligt bara. har nog att göra med att det fortfarande är en massa saker att fixa... vill bara att allt ska vara klart.

mycket funderande just nu. över annat. röra på sig? pappa föreslog nåt som redan flugit igenom mitt huvud. mest bara en tanke men när han sa det så kändes det inte så långt bort ändå. skulle nog vara riktigt kul.ombyte om inte annat.

känner mig som en liten hallonbåt på väg ut på atlanten just nu.


trots att jag försöker hålla mig lugn och inte ta på mig en massa känns det som lite mkt nu.
men det ska väl gå upp och ner. är det inte så livet är.


braigaste låten idag: The Fray - Vienna



dags att trampa iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0