nivå??

vadå för jävla nivå?? va för nivå menar du att jag är på? och vilken är du själv på?? jag antar att jag har blivit tilldelad rollen som den seriösa... va fan. måste allt bli så allvarligt. nej. då kan det vara. jag har precis kommit ur ett sjuårigt förhållande... jag planerar inte att springa rakt in i nästa. däremot kan man aldrig veta vad som händer men jag planerar det som sagt inte. tänk om man bara fick ta allt som det kommer utan att ha en massa förutfattade meningar. visst tycker jag att jag är en fjortis ibland men det är ju mest för skojs skull. jag är fullt medveten om att jag inte är redo för nåt seriöst. jag sa precis som det var. fanns inga baktankar. inga "nivåer". läs inte in så mycket. ta det som det kommer. don't be such a girl.... haha. 
men ärligt. har ju halvt blivit knäpp den senaste veckan... till vilken nytta. så fort jag fick ur mig vad jag tycker och tänker så släppte det. som jag skrev sist. nu kan jag jobba på det eller släppa det. förhållanden bör jobbas på men eftersom det här inte är nåt sånt så släpper jag nog det...  har lagt tillräckligt med energi på det.

fick introduktion till vad som händer i enköping av anna i fredags så dit ska jag här nån helg.. finns tydligen en amerikan där ju... haha. men jag tror jag ska hålla mig från att kyssa den ena, sova på den andres soffa för att sedan kyssa en tredje också... som visar sig var bästa kompis med den första killen... eller nåt liknande. verkar vara så det fungerar i enköping dock... hahaha. ska bli kul att se det med egna ögon!


tävling i västerås i helgen. gick rätt bra för allihopa. nån miss här och där och ett fall av minnesförlust. men det redde ut sig rätt bra ändå.
jag åkte ju redan i fredags för att hinna träffa mumma och vaari.. det är alltid lika kul. och avslappnande. finsk vals och patiens.... finns det nåt bättre sätt att slappna av... haha. mys.
måste åka tillbaka lite längre snart. hann ju inte träffa nån annan.

och så ska jag ta mig till linköping också. kanske helgen vecka 8.... men det är ju jättelångt bort... men men. måste ju tajma med tävlingar och så. äntligen se hur johanna har det. pinsamt att jag inte varit där än. jaja. kanske ska försöka dra mitt strå till stacken eller kanske snarare samhället, och hitta mig en läkare.. det var väl det som saknades... är fortfarande lite skeptisk till hela idén men om alla andra är med på den så ska väl inte jag vara den som är den... haha.


lite less är jag nu också. köpte en lampa till sovrumsfönstret på ikea men jag har ju lyckats få en spricka i den innan jag ens packat upp den. men jag tycker nog att den egentligen krävde bättre förpackning än tunn plast bara. jaja. den håller ju ihop. får väl köpa en ny när jag åker förbi nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Trasdockan

Känner mig lite pikad...borde kanske överväga att inte sätta min fot i den byn mer.
Roligt att träffa dig i helgen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0