nörd

facebook-nörd, bloggnörd.... nörd i allmänhet känner jag mig som. när det liksom känns som att livet tagit slut när inte alla uppdaterat sina bloggar eller skrivit en massa kul på fb... kolla läget tre ggr om dan. minst. illa illa. undrar var anna och marie tagit vägen.. brukar alltid finnas nåt nytt att läsa där. men inte då. jaja. johanna är pålitlig i alla fall!! tack tack.

biljetter till linköping bokade i alla fall. 28 februari. hur ska jag klara mig så länge då?? 
youtube är väl alltid nåt.... tack lillasyster för att du visade mig den här videon... skrattade ju så jag grät!!






godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, så vill jag att du länkar mig så alla kan läsa mitt dravel. Närå...skoja bara:P Nu ska jag titta videon.

2008-01-23 @ 21:42:11
URL: http://jlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0