om jag skyndar mig...

.. så kanske jag hinner i säng före midnatt.... eller inte. teorin om naturlagen håller i sig. ska jag vara nöjd eller putt över det tro?
skit samma.

rätt seg men ändå ganska aktiv dag idag. isträning imorse ju. gick hyfsat. höll på att försova mig så benen hade inte riktigt vaknat. sen hem och äta frukost och läsa "i döda filosofers sällskap" som inte alls är nån lättsam bok vilket jag trodde från början. allvarlig filosofi är vad det är så man får ju fasen koncentrera sig.. jaja. sen promenerade jag i halkan och duggregnet till jobbet och fick massage. välbehövligt kan jag lova. promenerade hem. duschade. åt. började med kristinas dräkt. åkte till pappa. promenerade hem. och här är jag nu. efter en hel del promenerande.... rätt skönt. har ju iPoden!
hur skulle jag leva utan musik????
har fixat lite David Gray nu också. hade bara this year's love innan. tokmysig låt. tack för tipset anna!! men nu har jag hela greatest hits- albumet. riktigt bra hittills!

allvarliga fjortisproblem idag också... verkar ha det varje dag ju. vill inte. varför? jag som tycker att man ska prata klarspråk. det gör jag ju knappast själv just nu. men men. får ge det nån dag till i alla fall. men det känns som att jag kommer slinta snart. eller ja, slinta och slinta. jag gör det som känns rätt för tillfället. som med allt annat. varför skulle det här vara annorlunda? vill inte ångra saker jag gör men det gäller saker jag inte gör också. känns nästan som att jag drog på mig sistnämnda förra veckan. från mitt håll ser det ut på ett sätt men situationen från andra hållet kanske kräver att jag tar initiativet...? kanske? om det blir nån nästa gång tänker jag göra det. sitta här och rulla tummarna?? det är väl onödigt.


har en helt annan fundering också. den som har provat får ju gärna höra av sig om hur det smakade... jag tror ju inte riktigt på kaviar med banan. de gör ju reklam för det på tv. är det nåt tidigt aprilskämt eller? det låter ju skitäckligt...


nej. nu har jag muskelryckningar i vaden... kroppens sätt att säga gå och lägg dig månntro??
vi säger väl det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0