sakna..

jag saknar redan allihopa. har ju träffats en hel del under jul. men linda är kvar hemma. får fika eller nåt nån dag. sen ska jag ju till linköping så snart som möjligt och så är planen att åka upp till maja i luleå i mars...! jag klarar mig nog.

visade sig att jag kanske inte gjort årets första blunder igår. var dock lite småkyligt idag... eller ja, tråkigt i alla fall. typiskt. men men. jag gjorde ett försök. din tur!
haha. jaja. får se hur det blir.
tack för filmtipset förresten! kanske kan se den tillsammans nån dag!!! *asgarv*


jobb jobb jobb... trillade in ett par dagar till nu. eftermiddag imorgon. på söndag också. skönt med sovmorgon. värre på måndag.. jaja, skit samma. pengar pengar.



hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0