seeeegt.

är så seg hela dagarna. får inte mycket gjort.
å så började det toksnöa också... jag som var så glad igår över att det började bli bart så jag kan ut och springa. men inte då. mera pulsa.

undrar lite vad fasen jag gett mig in på. gick så där på träningen imorse. men men. kroppen var väl inte riktigt vaken. men det känns lite som sista chansen att tävla. vet ju inte vad jag sysslar med nästa säsong... undrar vilka fler seniorer det blir. malin, sofie och sofie från helsingborg i alla fall. och kristina.
det blir nog bra.

undrar om det är min mest använda kommentar. 'det blir nog bra'. känns som att jag säger så hela tiden. jaja. har ju en någorlunda positiv klang i alla fall. 'jaja' kommer på andra plats. haha

såg att mina kläder har kommit också. får väl hämta dem efter 17. jihooo! fast nya jackan passar ju inte i snön ju. putt.


fika med mamma och linn senare. har sett fram emot det i flera dagar känns det som. sen blir det väl träning i insjön ikväll igen. och efter det kanske lite gossip girl...om det vill ladda färdigt nån gång.. blev lite såld på det igår. orkar inte vänta.


nej. undrar om man ska göra sig något att äta... nudlar kanske. känns som lagom kulinarisk nivå just nu. äta med pinnar kanske.

- Du beställde en halv sushi......... en pinne! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0