seriöst värre

ja, idag har jag gjort nåt väldigt seriöst. LASAGNE!!  blir nog lite mat och ett glas rött här snart. kanske en film också.. lördagsmys!

fortfarande lika mycket huvudbry som igår.. men det är din tur nu.


vill att du ska vara glad. ALLT är inge roligt, även om det är olika för olika personer..  när nån säger allt så vet jag bara hur jag själv kände när jag sa ALLT på frågan om vad som var fel... en sak i taget. det är inge kul men det går inte över av sig själv. tråkigt nog. finns i alla fall här. när som helst. du har mitt nummer och vet var jag bor! tills dess flummar jag och hoppas jag kan göra dig glad för stunden... haha. jag är roten till allt flum...


skridskoskolan börjar imorgon. träning innan. drygt. hade hellre haft isträning på lördagmornar och ledigt på söndagar.. men men. det är som det är. man får göra som Tomas Ledin.....


nej du. nu börjar magen tycka att jag ska äta nåt. ska väl göra den till viljes då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0