sjukt trött

det är precis vad jag är. jobbat två förmiddagar nu. en till imorgon. sen är jag ledig. efter 7 dagars jobb i sträck. frågar han så kan jag jobba torsdag men jag vill fasen vara ledig i helgen.... ska ju iväg och jobba nästa helg. ska ha hand om ylva, sofia, kristina och caroline på tävling i västerås. ska bli kul!! det är ju inte riktigt samma sak som att stå och baka bröd dock men ändå. jobb är jobb. tror jag åker ner redan på fredagen så jag hinner träffa mumma och vaari. kanske nadja också. skulle vara tokroligt. har ju inte setts sen valborg i 8:an tror jag. sjukt vad längesen. känns inte så.. hmmm. innan johan ju. coolt.

hängde med rebecca igår ju. lika kul som vanligt. den tjejen är ju spritt språngande galen egentligen! haha. men det är väl därför jag gillar henne. fick mig att skriva en massa dumt!! eller ja. den i andra änden skrev ju lika mycket dumt! men planen slog ju fel typ på en gång så det blev inte riktigt som jag tänkt men men. imorgon kanske.... :) rebecca la i alla fall kvällens kommentar.... prästpappas biktbok... och det betyder??
kommer sakna henne nu när hon åker tillbaka till kineslandet.


undrar om jag kanske ska försöka komma i säng ganska snart för en gångs skull. det är ju inte konstigt att man däckar på soffan 5 minuter efter att man kommit från jobbet om man var uppe till 1 och gick upp kvart i 5... det är inte mänskligt att gå upp så tidigt.. usch å fy.

godnatt då!

Kommentarer
Postat av: Mary

Inte visste jag att du hade en blogg. Va kul! Hur går det med smstummen? Hihi... Kramar

2008-01-10 @ 12:37:02
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0