sova sova sova..

det är vad jag borde göra.... trodde ju glatt att jag skulle få sovmorgon idag. men icke då. klockan 6 ringde mamma och sa att tuttan var sjuk så om jag kunde komma och jobba så vore det jättebra.... jaja. bara att hoppa upp ur sängen då. eller ja, hoppa var väl kanske att överdriva. hon skulle vara hemma imorgon med så det blir upp tidigt imorgon med. ojojoj. men det går nog bra. ledig helg sen ju!!! jihoo. undrar vad jag ska hitta på för skoj då då??

fotografering i ishallen idag. med dräkter och grejer. blev några bra kort faktiskt. lite litet lakan bara. borde hängt upp de röda tygerna som vi brukar ha till showerna istället. men men... det finns ju photoshop!

och så tog det slut... helt lost i huvudet är jag just nu. fattar inte varför jag inte sover redan.


kände mig elak på kvällen. försöker skaka det av mig lite för jag vet att min frustration är befogad. det skulle varit klart för typ 3 veckor sen. det är ju snart den 25 igen. men tyvärr så kan jag inte vänta tills dess. så nu sitter jag halvt i skiten och han klarar sig som vanligt. orkar inte. vill bara få det ur världen. vill lägga min energi på annat.

som att dricka te t ex.... haha. det kan man ju dricka till frukost också... kanske en annan dag då. nu blev det yrt... jaja. det har med sms-tummen att göra.


nej. nu MÅSTE jag gå och lägga mig. upp om ett par timmar igen ju. men det blir nog lite Stieg innan jag somnar. spännande nu!!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0