svag

haha. är riktigt riktigt svag för killar och barn. alltså typ singelkillar och andras barn... det är inte samma sak om det är deras barn... fattar nån vad jag menar..? vet inte varför. smälter när jag ser sånt. så det var vad jag gick och tänkte på hela tiden på jobbet.
sen bröt jag mot regeln när jag kommit hem. jag lät sms-tummen göra som den ville. men jag mår inte dåligt över det. nu har jag lagt korten på bordet känns det som. bra. det är så det ska vara. inte gå och hålla på saker. i ett år.

pratade med rebecca på kvällen också. ska försöka skaka fram pengar så hon kan boka om sin biljett. tänkte försöka köpa hennes sällskap i nån vecka...!! vad är det sånt kallas nu igen? nåt på P va... haha. vill ju ha henne hemma ett tag till. skulle vara så trevligt.

jobb imorgon igen ju. skönt med sovmorgon iaf.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0