tävling

mmm. ville ju tävla på hemmaplan om knappt två veckor men kunde inte riktigt bestämma mig... men nu så. Gick bra på båda träningarna idag. Program bl a imorse och sen hopp på eftermiddagen. flip och lutz utan några större problem, även om flipen är på ytterskär. men men. det får duga.
så nu blir det tävling!!
ska knapra vitaminer tror jag. vill inte ha repris av förra året när jag blev sjuk samma vecka som tävlingen i örebro... blev ju inget då. ska bara sy dräkt. försöka få klart långa idag kanske....

jaja

lite bättre annars. kollade på jubileumsfilmen. glimtar från de senaste 10 åren. jag har ju för fasen varit med i lilla sportspegeln. typ mycket. som baloo, för 10 år sen. och invigningen till hockey-vm i göteborg va med. måste fråga om jag kan få den på dvd. blev ju överspelad med nån annan hockeymatch...
det slog mig att jag har gjort en hel del. och allt på egna ben. kan själv.
kan själv nu också.

 

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0