tvingar huvudet att styra

inge bra nu. leksand är för litet. och J beter sig som min bästis. och den andra beter sig som en mupp. ringde i fredags och var kramsjuk (jag jobbade natt dock) men igår var det helomvändning. va sån då....

image9



tvingar huvudet att styra nu. jag vill inte ha J. sörjer väl mest det jag trodde att jag hade och skulle få. det är det som känns värst. att han hade andra tjejer runt sig var väl inte roligt men hellre det än att han kommer och ångrar sig. på ett sätt var det väl bra att han var otrogen med L. har ju redan sett honom med henne i huvudet i två månader. men som sagt, det är väl inte roligt.
behövde i alla fall inte skicka fram maja och frida..... " out of my face, out of my face..!"  tack för erbjudandet tjejer!

behöver verkligen helgen hos johanna. känner det efter igår. ut nån annanstans. annat folk.
och ja johanna... det är han piruettnissen... jag är kär. haha.



jag behöver en kram..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0