den är råååååsa!!!

jaja. jag vet att det inte stavas så....

jag har fått en mössa idag!!! det är den som är rosa. precis vad jag behövde. nu måste jag inte ha min jordgubbsmössa hela tiden, även om jag tycker mycket om den.

Sofia. - Åh, har du en sån där jordgubbsmössa... en sån där som man hade när man va liten..?!
Jag. - Det är ju samma som jag hade när jag var liten!!! (mindre i alla fall)

träning med mamma på kvällen. blev ingen aerobic eftersom sara var sjuk. vi fick va med på kickboxen istället. så nu darrar mina armar så där fint som de gör efter ett pass box. fick jätteont i fingrarna. jag och mina leder. vi trivs inte riktigt ihop.


måste planera in lite tid i västerås snarast också.. saknar mumma och vaari. vill helst åka med mamma och linn.. jaja. får se hur och när det blir...

 nejdu... lite entourage kanske.


sov gott

Kommentarer
Postat av: Marran =)

Hej flickan.. Visste lever jag. Min dator har kraschat vilket gör att jga inte är inne och skriver av mig så mycket. =)

Hur går det med skridskoåkandet? Blir det några tripplar nu kanske? hihihi
Kram på dig!

2008-03-06 @ 02:16:15
URL: http://metrobloggen.se/marran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0