det går upp och det går ner

jo, det har ju börjat göra det igen. trivdes ju med att det gick mest bara rakt fram. om det gick upp eller ner så var det vanligtvis självförvållat.... men det kanske det är nu också. egentligen.

är lite ner nu. kan bli det när man jobbar natt och tankarna springer iväg. eller det kanske inte är så mycket ner, lite men inte så värst. mest arg idag. poppar ju upp nya saker. eller iaf saker som man inte tänkt på på länge. J klev över gränsen med L.... så vitt jag vet så var det första. men det finns ju andra gånger som inte hamnat riktigt under samma rubrik men som likt förbannat (ursäkta språket) fått mig att känna mig som "den där jag har där hemma mest för att det är bekvämt".  typ HM, A.
hur skulle det kännas om du kom in på lucky och jag satt i knät på nån som nyss köpt mig en drink. det är ett tag sen. men det kanske är just det. det är en hel del historia att komma förbi.
går det att komma förbi??
jag gissar att många runt mig tycker att jag inte ska träffa dig alls och det finns dom som drar en lättnadens suck när jag säger att "nej vi är inte tillsammans igen".
visst, mina känslor svajar hit och dit. men det handlar inte om att gå tillbaka eller fortsätta att bara ses så här. det handlar om att bara fortsätta ses så här eller att gå tillbaka till att inte ses alls. just nu.
jag vet inte hur mitt liv ser ut om ett år. jag vill inte ens gissa. det blir aldrig som man tänkt sig i alla fall. jag vill ta det som det kommer. jag tänker ta det som det kommer.

imorgon blir det i alla fall melodifestival med sällskap hos mamma!


läs inte om du inte vill veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0