glömde jag nåt??

puh.... börjar återhämta mig från förmiddagens arbete. har suttit och knåpat ihop en beställning på tyg. vi ska ju ha isshow den 15 april och till det behövs ju kläder. så jag hoppas att jag räknat riktigt och inte glömt något eller någon nu när jag beställt. blev en hel del så jag gissar att kerstin inte blir jätteglad på mig. men jag har faktiskt bara beställt precis så mycket som behövs... blir nog till och med lite pusslande på vissa grejer...
hoppas att allt finns bara... hon skulle ringa annars. sen blir det till att sy och greja hela helgen typ. jihooo!! 

å imorrn ska jag utmana ödet... tänkt att det ska bli brädåkning med J i Bjursås! ahhh.... hur fasen ska det gå. har ju inte åkt på toklänge ju. men det blir bara en kortis. har isträning på morgonen, vid 15 och på kvällen. så det blir bräda där mitt på dagen. mjukstart. går det bra kanske det blir lite längre en annan gång.
risken är ju att det går åt helvete, att jag blir fly förbannad på J för att han kom med förslaget och på vägen till bilen kommer jag väl bryta en fot eller nåt.... det återstår att se.

annars är det rätt bra just nu. det går som sagt både upp och ner och vissa stunder vet jag varken ut eller in. men det behövs inte mycket för att det ska vända..!




...somehow everything I own smells of you
and for the tiniest moment, it's all not true

Snow patrol - You could be happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0