ingen tid

nä... här tänkte jag skriva ett inlägg i något så när lugn och ro... men nej, då insåg jag att jag måste fixa matlåda till imorgon ju. om jag inte vill falla död ner vid kvart över nio eller nåt... kanske inte så roligt.
så nu blir det matlagning mitt i natten.

men ett litet spår tänkte jag lämna.

kom hem igårkväll. hann till tåget i lijnköööping med ungefär två minuters marginal.. lagom. jag och johanna på en cykel i 243 km/h.. eller nej... ont i rumpan fick jag i alla fall. ingen skön pakethållare.
tågresan gick i alla fall bra. inga strömuttag till datorn men batteriet räckte till borlänge så det blev till att titta klart på säsong 2 av entourage.... sååå bra!

jaja. är hemma igen iaf. nu måste jag fixa matlåda...




image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0