invigning. inte tömning.

hihi.. absolut inte tömning för min del. ska ju jobba imorgon igen. upp klockan 5. jihoo!!

ska upp på barinvigning på Dalecarlia strax. de har ju byggt om va. kul kul. undrar vad det kan vara för folk där. leksands grädda? haha. nja. får väl se. 

annars är det väl bra... börjar bli riktigt jävla less på mitt knä. vill att det ska bli bra. nu. GENAST!!! blir ju knappast smal av att inte kunna springa. och jag kan ju inte hålla mig ifrån godiset. kanske är det som är det egentliga problemet. jaja. jag får väl byta till frukt då. eller hur ylva! hur var det.... ananas och fiskolja!! bra diet inför beach 08.

jaja. ska väl gå ut till ida nu och vara lite social kanske.


hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0