ner igen

hej! jag heter joanna, är 22 år och lider av dåligt minne.

................................

hej! jag heter joanna, är 22 år och lider av dåligt minne.

.................................


eller, nej. inte egentligen... men jag lider nog av ältarsjukan. känns som att det blir mycket sånt nu. fan det går upp och ner hela tiden. ibland så snabbt att jag inte själv hinner reagera. vill inte.

tror att en kväll ute, riktigt onykter hade behövts. brukar inte gräva ner mig i tankar då utan blir mest bara gladare. men men. har ju tjänat 800 nu i alla fall.. inte så illa för 2 timmars jobb. men kul är det fan inte.


singstar med linn och kusin sole ett par timmar på kvällen. var riktigt roligt. brukar alltid bli så less för att lillasyster vinner hela tiden men nu har jag hittat det vinnande receptet för min del; att köra på svåra nivån.... jag vann med rätt mycket. avril lavigne till råga på allt.... I'm with you.... höga toner där. vette fan hur det lät bara. singstar nästa helg hos mig kanske?!?!


kanske lite extra nere nu också.... vaari är tydligen inge bra. mycket sämre än vanligt. J ville åka till ikea med mig på måndag så det blir nog ikea i västerås. stanna till och säga hej. även om det bara är en kortis.
mamma sa det förut idag men det börjar sjunka in nu... nattjobb.... känslorna i en lögndetektor eller vad sa jag förut. vet inte om jag pallar allt på en gång. det tar så mycket på krafterna. även om jag inte kan göra något åt det...
jag gillar riktiga bergochdal-banor, inte känslomässiga. fuck.


jaja. ska väl äta nåt nu. blir väl karins lasagne. jobbet bjuder.

Kommentarer
Postat av: Irriterad

Skriv med rätt regler! Riktigt drygt att läsa när du inte använder stora bokstäver efter punkter...

2008-03-24 @ 13:09:00
Postat av: Johan

retardvarning på det där inlägget =) haha

2008-03-25 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0