så less så less så less

vill ju verkligen gå ut imorgon med allihopa. men nej då. jag ska ju jobba. kul kul. har försökt byta till eftermiddagsskiftet men det gick ju inte. tjänster och gentjänster. not for you... okej om man ska iväg nånstans men bara för att man inte orkar. kommer jag byta med dig? nej, tror inte det va. det handlar om en dag. inte en vecka utan sömn. tyvärr. lite hård kanske men det är så man blir av att ta skitpassen jämt. har varit på fabriken varje lördag de senaste fyra veckorna. antingen gått av fredag natt eller börjat 6. om det inte vore så bra betalt skulle jag ge bort morgondagens nattskift.... men då ger jag också bort 2000 kr. för så bra betalt har jag ju den här helgen.... fuck fuck fuck. hade behövt en kväll med tjejerna.
såna här gånger känns det som att det är dags att plugga. riktigt jäkla less är jag.


det enda som hindrar mig från att gå och lägga mig igen är att kristoffer och adrian åkte så galet bra. sjukt kul att se ju. sverige har äntligen åkare i världsklass.


nu ska jag sura lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0