sverigebloggen.se

tanterna öst, tant väst, tant norr, tant syd och tant håla!! vi håller koll på hela sverige vi!! haha. eller ja, inte sthlm. det klarar blondinbella så bra själv så.
kul med fika idag. trist att jag måste jobba hela helgen bara. hade velat ses mer. men men. har ju bra betalt i alla fall. får trösta mig med det.
sara ville sjunga singstar..... pappa åker till ljungby på lördag. pappa har ett ps3 med singstar. förfest kanske....?!? men det får ju bara bli del 1 av förfesten i så fall. måste hinna till jobbet också. men fram till 20.30 kanske.... jaja. ska fundera lite och sen kanske prata med pappa..
hurra för att slippa kommunicera med verkliga männsikor. hurra för blogg! haha


jag överlevde förresten brädåkningen i tisdags. gick till och med hyfsat... snö kom det också. massor. blir säkert till att åka igen nån gång.



hämtade ut tyget idag också. har inte kollat så allt är med dock. ska ha lite sydag imorgon tänkte jag. om jag kan samtidigt som herrarna åker sina kortprogram. allt på samma gång vet jag. det är som vanligt.


usch. måste trampa iväg till jobbet snart. blä! har ingen lust alls. men men. $$$$$$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0