känns inte som att det blir nå Bosporen i sommar

trist men sant.
var ju där och åt när mamma fyllde år och nya ägarna verkade jättetrevliga. men efteråt när jag sagt det till andra så har jag hört att ägaren, han Josef,  inte alltid är så trevlig. försökt lura folk med notor som inte stämmer och skällt ut gäster inför en fylld restaurang.
men gårdagen tar priset. jag, J och Tommy H kom när allt hade hänt men vi fick det ju förklarat för oss.

Det kommer väl komma fram vilka det gäller men jag vill inte hänga ut alltför tydligt här. Det är i alla fall vänner till mig....
D och några till hade suttit på Bosporen. D hade blivit lite högljudd och de hade till slut blivit ombedda att gå. Det är en del detaljer ju men för att dra det väldigt kort så sparkar D ner en skylt utanför restaurangen och det gör ägaren så arg att han springer efter D (som då är på väg därifrån på cykel!) och hoppsparkar honom så att han ligger avsvimmad i flera minuter med sår i ansiktet.
En skylt?
Känns ju lite obekvämt om det är sant att den här ägaren tappar humöret då och då. Vad händer om man inte är nöjd med maten. Blir man skallad då? Jag som delar tvättstuga med dom.... finns det risk för misshandel i källaren om jag råkar vara lite sen?
Vet att jag drar det till sin spets. men det känns inte som att det kommer vara lika trevligt att sitta där nu efter det här. Blir nog gårdskafét istället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä fyn fan att bete sig...inte ok. Du måste förklara lite närmare när vi ses. Känns ju sådär att sitta där och äta nu...hm

2008-05-25 @ 13:08:01
URL: http://dalkullansara.blogg.se
Postat av: Mary

Men gud, det låter ju helt bisart! Jag som verkligen fått ett bra intryck av dom nya ägarna... Hoppas någon anmäler dom så att det blir rätsida på det!

2008-05-25 @ 22:02:58
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0