ooops!

ja. två veckor kanske är lite länge. glest mellan inläggen. jaja.

sitter i hanoi nu. jobbar. bär av mot halong bay imorgon. mysdag. om vädret tillåter.... skitstolt är jag också. kunde alla 15 namn innan första dagen var slut!
idag var det sightseeing i hanoi på schemat. riktig heldag. vilket märktes tydligt när vi kom tillbaka till hotellet. upp på rummet, på med tv:n å sen slocknade jag en stund. å när jag vaknade var jag inte direkt på humör för att ge mig ut på restaurangjakt. så det blev ett samtal till room-service (vilket ovanligt nog inte var dyrt) och en tallrik pasta ska strax intagas.

nu ser jag att entourage börjar på HBO så det får bli mer en annan dag...


hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0