16 januari 2009, 18.55

japp japp. dit är det ganska precis två veckor. då landar vi på svensk mark igen. efterlängtat.

idag blev det lite shopping men vi hann inte med allt så jag pyser nog iväg imorgon. får se om johan blir med.


pratade med anna idag på skypen.... första kompisen som jag pratat med på riktigt på fyra månader.... kändes mkt bra. få prata av sig lite. var behövligt. och när jag började fundera på det så var det kanske inte så konstigt att det behövdes. jag har ju egentligen ingen här... rebecca, men bara delvis. de senaste 18 veckorna har vi bara kunnat umgås i typ 8. vi gjorde ju resor båda två, sen åkte hon till sverige och nu är hon å adde snart tillbaka från thailand...
jag har ju givetvis klasskompisar men de är ju inte direkt nära vänner.....


ska väl pallra mig i säng. så jag får nåt gjort imorgon...


Gott nytt år på er också!


Kommentarer
Postat av: Johanna...

Hej, fastnade nere i pappas källare hela gårdagen och andades damm och spindelnät. Sorry för det! snart kommer du hem i alla fall!Jippi!



2009-01-04 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0