det går väl över...


känns bra att vara hemma. men det går väl över....

nejdå. faktiskt. på riktigt skönt att vara hemma. vet inte om det känns som att världen slutat snurra dock. hade ju hoppats att jag skulle få ordning på lite känslor och tankar av att vara hemma igen. men det vette fasen. men men. har ju inte varit hemma så länge än.

åker förresten iväg igen. den 9 februari. iväg på jobb. vietnam och kambodja i två veckor. hann lagom hem för att bli tillfrågad om att åka iväg. skönt med lite sol och värme. hoppas att det inte spöregnar de dagar jag är ledig bara... som det gjorde sist.

japp japp. om någon förresten försökt kontakta mig utan lyckat resultat så är det för att jag slarvat bort mitt sim-kort i kina... men nu har jag fått ett nytt med posten. ska strax sätta i det. (sitter inne hos mamma och mobilen ligger inne hos mig) hon i kundtjänsten sa att ett nytt sim-kort kostar 100 riksdaler och att det skulle komma mot postförskott. så lite förvånad blev jag när jag öppnade posten och förväntade mig en avi men fick sim-kort i stället. 100 kr rikare kanske? bra i så fall.. jaja. ska kolla om det funkar strax.


jobb imorgon igen och resten av veckan också. pengar pengar pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0