fredagkväll


johan har pyst iväg till thomas. att umgås med ett gäng killar är trevligt, i lagom stora doser. när det är dags att bli fulla så hoppar jag.
happy feet börjar strax på HBO och tills dess ska lite popcorn poppas och vanilla coken öppnas. passar på att dricka så mycket jag orkar (inte bokstavligt talat dock) innan det är dags för hemfärd. bästa drickan nånsin men inte enligt övriga sverige. den försvann ju kvickare än kvickt. jaja. är glad att det finns här iaf.

imorgon blir det nog hotpot och utgång. sista lördagen. oj oj.


ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mary

Nu e det countdown till hemresa för er! Saknade dig på juldan! =)

2009-01-09 @ 18:16:51
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Joanna

jag kryssar i kalendern varje dag!! saknade er också över jul, kände mig lite lagom utanför här borta. får ta igen det nästa år!

2009-01-10 @ 07:10:16
URL: http://comeawaywithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0