hur hamnade jag här??

vet inte riktigt varför jag loggade in här... har ju inget direkt intressant att skriva. eller glömde jag nåt under tiden jag loggade in..?
hmm... förvirrad idag kanske.. haha.


måste sluta äta skräp nu. har knappt tränat de senaste veckorna men mat och godis har det blivit. känner mig helt uppsvälld. och drygt med förkylningen. men imorgon är det slut på sjukvilan. träning och ordentliga matvanor som jag så duktigt kom in i innan jul.


tror dessutom att jag ska fila på lite nyårslöften... jaja. jag vet att det redan varit men det kändes ju inte alls som varken jul eller nyår så jag tänker avge mina nyårslöften vid det kinesiska nyåret istället.... det är ju till och med oxens år som börjar så det är ju som upplagt för att lyckas! (för de som inte har koll på det så är alla vi som är födda från början av februari 85 till slutet av januari 86 födda i oxens år.)
får se hur det blir med det. får se om det kommer en liten krönika då också kanske.


kanske kolla igenom morgondagens kapitel om man skulle ta och pallra sig till skolan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0