söndag


jag måste säga att jag blev positivt överraskad av happy feet. mysfilm.

jaja. återigen så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. en massa tankar kommer och går. känslorna åker bergochdal-bana. vill bara hem å få känna lite att jag har fötterna på jorden. bara få andas lite. att få ta en tanke i taget och fundera i lugn och ro. inte som nu när hundra andra tankar virvlar runt.... packning, saknad, pengar, lägenhet, plugg, hemlängtan och gud vet vad.
bara få ta en promenad på solvändan med ipoden. och försöka klura ut vart f*n jag har tagit vägen. för det känns inte som att jag vet det nu.

jag vet att det inte är några vidare kul inlägg jag bjuder på nuförtiden. men det beror ju på ovanstående. jag hoppas det blir bättre. på nåt sätt kommer det bli bättre. tills dess blir det lite bittert och en del ältande.
have patience.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men du, har du inte sett Happy Feet förän nu? Såg inte vi den ihop? Jag kanske minns fel...



När du kommer hem så måste du tvinga ut mig på promenader. Min kropp behöver det efter julhelgen och lite terapi tackar väl ingen nej till? =)

2009-01-11 @ 14:41:04
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: johanna...

Så får du ta och komma till linkeboda! Här kan det gås promenader (det enda som kan göras typ), men framförallt pratas. Behövs skulle man kunna tänka. Jovisst. Från alla möjliga håll och kanter =) puss

2009-01-12 @ 02:11:31
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0