vadå motivation?


vad är det för nåt?
har suttit här alldeles för länge och egentligen inte gjort nåt alls. mer än att tänkt att jag borde skriva summering på två texter till imorgon, vilket var dagens läxa. men det tar liksom emot. förkylning, och kanske lite lathet, har gjort att jag är lite bakom flötet. i alla fall när det gäller tecken. kan läsa men inte skriva. känns så där lagom bra inför testet nästa vecka. som jag hoppas blir på onsdagen... åker ju hem (!) på torsdagen och det skulle vara skönt att ha det gjort en dag innan liksom. blir plugg i helgen då. fast det säger jag ju inför varje helg utan några storartade resultat så det återstår att se.
jaja. får se hur det går.

ska väl ta tag i det då... bläää. bu yao bu yao bu yao.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åhhh! Det är ju snart du kommer ju... Om en vecka bara?? Jag saknar dig och längtar=)

2009-01-08 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0