jag lever...


jo, jag gör ju det. jobbar en massa. har bara inte blivit av att uppdatera så mkt.

har skaffat ny mailadress så den som vill kan ju "adda" mig på msn om jag inte redan gjort det... [email protected]
i denna make-over på nätet så ingår också filande på en ny blogg. den kommer.
hur var det...? måste man ha releasefest? hur går en sådan till? hjälp någon....

nån tycker säkert att jag är dryg för att jag skaffar ny blogg men jag kände bara att det dags liksom. för mycket gammalt här. nya tider nu va. ny mail och ny blogg kändes passande. samma gamla joanna dock. eller som tur är. välj själv!


hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du det finns många sätt att ha releasefest för sin blogg. Jag har provat det några gånger, antingen när jag startade min nya blogg eller när jag totalrenoverade bloggen. Detta har firats med marrängsvisch, bulle & CocoCola (ev vin). Antingen drar du igång en fest själv eller så bjuder du in lite folk. Detta är ju en STOR grej ;-) Kolla med Johanna, hon styrde upp min förra releasefest (när min nya blogg kom till). haha.

2009-03-11 @ 18:26:49
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: veronica

SKA VI? :P tror jag är ledig då!

2009-03-11 @ 21:08:54
URL: http://veronicac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0